lørdag 7. mars 2009

z- atu- rda-y

Lordager er herlige -- fantastiske. Jeg har sittet her og hort pa musikk i snart en time, og nyter en lekselos, rettere sagt problemlos tilstand.

For rundt 6 timer siden stod jeg opp til ferdiglaget frokost. BLT som det kalles, en sandwich med BACON, LETTUCE og TOMATO er knall nar magen er tom og hodet er trott. Jeg glefset den inn i to tre stot og folte meg som en ekte mann etterpa.

I dag har jeg gjort en ting; jeg ryddet rommet. Det far vere nok. Lordager er best, ingen protest.

3 kommentarer:

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Ferdiglaget frokost? Laget av hvem? Moren i familien??? Djiziz; overgangen til Skinstø kommer til å bli hard, knallhard. Hilsen mamma

Torodd sa...

Haha! Grattulerer med 18års dagen. Bra å se at det er liv i deg Bjarte. eg tror skinstø folk bare har godt av å opppleve hvordan det er å leve luksuslivet.