lørdag 4. april 2009

18

Endelig.

Jeg grodde ut skjegget og stod opp 10 minutter tidlig. Da jeg vaknet tok jeg en kjapp titt pa meg selv og konkluderte som alle andre -- ingenting har forandret seg. Litt skuffende men ogsa en smule betryggende, jeg pustet lettet ut og spratt i dusjen.

Livet gar jammen raskt for seg. Den etterlengtete alderen, 6583 levedager er endelig nadd. Fra 5er fotball med Åsane ravn, allsang pa skinsto skole til McDonald's i USA, begynner både erfaringer og røverhistoriene sakte men sikkert å bygge seg opp.

Nar sant skal sies, er det ikke for nå jeg offisielt kan kalle meg en mann (selvom jeg selvfolgelig alltid har vært en). Jeg kan omsider konsumere mannebrus og se på mannefilm. Jeg kan spille poker og jeg kan kjore bil. Lifes good.

Kjør pa 91 kullet!

5 kommentarer:

Njaal sa...

Endelig blitt stOOr gutt. Grattis.

Linda sa...

Ring hjem. Du skal få kjeft fordi du ikke har sendt en takkemail til tante og farmor. Hadde du vært hjemme hadde du fått juling......
Hilsen tøffe mamma som sitter trygt på Skinstø

Njaal sa...

Serri, bjarte? Du har aa høre paa moren din. Alltid.

Linda sa...

Du har skjønt det Njaal!

Anonym sa...

Gratulerer så meget med inntreden i de voksnes rekker. Digger at du kan se mannefilmer nå, høhø